Дзвіночок?

Автор: Prolisok
30.11.2011

Сьогодні, чекаючи на маршрутку на зупинці коло Центрального ринку м. Кіровограда, став випадковим свідком однієї цікавої і, як на мене, доволі знакової розмови.

Отож, розмову вели дві жіночки, віком років під 60-65, інтелигентної зовнішності. Зміст розмови подаю без авторських правок, зберігаючи лексику.

«- Вони їх там кийками б»ють, газом травлять. Бідні люди, як вони терплять?

- Та підняли б їх на вила, революцію зробили, та й вирізали б усіх, сволочі а не люди. »

От така от коротка але змістовна розмова… В Кіровограді… Зазвичай спокійному і терплячому… З вуст доволі не молодих людей…

Що далі?

Просмотров:4464    Комментариев:120

  1. Сан Саныч! Вы меня начинаете разочаровывать… не пытайтесь меня облить грязью или достать… Я вот, к счастью, Союз не застал, а вот некоторые сегодняшние оппозиционеры постукивали в КГБ до 1991…
    Я может и Труффальдино, но соратников по борьбе с советским режимом не сдавал…

  2. Ignatov говорит:

    Нет,Кочин однозначно заслужил орден. Только родился,а уже заслужил.

    Его вывод о собственной значимости просто гениален. :)

    «Я вот, к счастью, Союз не застал, а вот некоторые сегодняшние оппозиционеры постукивали в КГБ до 1991…
    Я может и Труффальдино, но соратников по борьбе с советским режимом не сдавал…»

    Это просто потрясно.

    Анекдот вспомнился
    «»Молодая, красивая, стройная, образование высшее, жильем обеспечена. На письма не отвечу, фотографии порву. Кобели проклятые…»

  3. Ignatov говорит:

    Спасибо,это для жителей Донбасса, а мені Д,якую :)

    Нема за що,синку, приходь ще. :)

  4. Prolisok говорит:

    От дивлюсь я на Вас, Олександре, і думаю, чим Вам так дошкулили Ваші опоненти? Хоча ні, навіть не конкретно вони… А те що хтось має відмінну від Вас думку… Яка не зпівпадає з лінією партії… І хоче поділитися нею… Ех, щось мені це нагадує… :-)

  5. SanSanych говорит:

    Ну не виновен весь Донбасс, что президент наш п…росто Асс.
    Александр, никого я не обливаю грязью и себя обливать не позволю – просто это называется мирным скрещиваем шпаг, не более.
    І однодумців своїх не дозволю брудом обливати, бо в даній ситуації моя хата не скраю. І на почуття гумору не скаржусь.

  6. Сан Саныч! меня часто радует, что я один, а вас всех (оппонентов) легион…
    Меня это ни коим образом не пугает, а стимулирует держать себя в форме… :)

  7. Костя! Я вас не очень огорчу, если скажу, что чихать я хотел на все партии вместе взятые…Мои интересы святее для меня, чем интересы любой партии…
    не знаю, что там вам нагадует, но мне наоборот интересны оппоненты в плане дискуссионной разминки…хотя кроме звуков плевков не чего не слышно порой (К ВАМ ЭТО НЕ ОТНОСИТСЯ)…

    • Prolisok говорит:

      От поперечитував Ваші коментарі, Олександре, а Іосиф Віссаріонович, то вже не знами, як Ви саої особисті інтереси відстоювати будете? Впевнені що харизви і вірних друзів вистачить?

  8. Всему своё время…
    Придёт время – всё увидите… :)

  9. Название темы мне напомнило название советского напитка «Колокольчик»… Эх, молодость, молодость… :)

    • Prolisok говорит:

      «Колокольчик»… Не застав… Ви. Олесандре, за вашим власним твердженням, теж не застали…. Слава нації… Смертть ворогам…. Славі СРСР якось місця не знайшлося… :-)

  10. Борменталь говорит:

    Prolisok, якщо порівнювати життя в СРСР і незалежній Україні, то СРСР був набагато кращою державою для людей.

    • Prolisok говорит:

      Так, був! І я цього ніколи не заперечував. В останні 15-20 років свого існування. До того було 50 років голоду, репресій, вбивств, розрухи і т. д. лайте нам 50 років, і в нас теж все буде добре…

  11. костя, когда перестал существовать Союз ССР мне было 10 с лишним лет…не много, но достаточно, чтобы помнить и те цены, и то качество (высокое по сравнению с нынешним товаров)…и порядок, который был даже в тревожные времена перестройки…
    А если вы 1984 года рождения – то тоже должны были помнить, что всё стоило очень дёшево и простой люд мог себе позволить и питаться достойно и поехать в Сочи… А вы можете себе позволить такое без дополнительного финансирования??? Очень сомневаюсь…

  12. Prolisok говорит:

    Так, я 1984 року народження. (Звідки та інформованість?). Так, я трошки пам»ятаю СРСР. Так, дешево, непогано. Але в 1991 році я пішов в українську школу. І на питання «Хто ти?» відповідав: «Українець». І не боявся що моїх батьків притягнуть до відповідальності за неправильне виховання сина. І не боявся стати «буржуазним» націоналістом, я то Стут та інші. І, так, я люблю цю країну незалежно від того якою вона є. Бо я тут народився. Бо вона моя.

  13. Борменталь говорит:

    Prolisok говорит: 04.12.2011 в 14:20
    «До того було 50 років голоду, репресій, вбивств, розрухи і т. д. лайте нам 50 років, і в нас теж все буде добре…»
    =============================
    Все не так мрачно. Да и поболе 20 лет.

    А з приводу української школи і національності українець, так взагалі смішно.:-)

  14. snaiper говорит:

    Так получилось,что после принятия Акта о независимости,для подавляющего большинства Украина превратилась из матери в злую мачеху.Да,были вещи не нормальные,даже позорные,но никто,повторяю-никто не выгонял из страны людей,в том числе и детей миллионами,которые становились нелегалами со всеми вытекающими.Что молчите,зайцы и кравчуки,кучмы и януковичи,ющенки и тимошенки?Полагаю.придёт время и товарищ Христос в лице народа,преъявит этим нелюдям счёт.

  15. Костя, вы пошли в школу 1 сентября 1991 года…де-факто Союз ССР прекратил своё существование… Вас и ваших батькив и не могли притягнуть – власть КПСС перестала существовать после провала путча – так что это не ваше достижение, это развитие истории…
    А на счёт информированности – Кировоград город маленький, я ведь должен знать, что представляет мой оппонент…хотя бы в общих чертах… :) :) :)

  16. Prolisok говорит:

    Олександре, своїм останнім коментарем Ви лише підтвердили мої слова… Саме завдяки тому, що Радянський Союз припинив своє існування… І, доречі, я не називав це власним досягненням, але щасливий з того що мав таку можливість… Історію творять люди, і я вдячний тим людям, які змогли створити саме таку історію… Подальший перебіг подій? Як на мене це вже «зовсім інша історія»… :-)

  17. …то есть вдячные Кравчуку и старой номенклатуре, которые фактически и вывели бескровно Украину из Союза ССР…Что и требовалось доказать… :)

  18. Prolisok говорит:

    Я вдячний 93 з копійками відсоткам громадян УРСР які підтримали Акт проголошення Незалежності України. Можливо серед них і були рештки партійної номенклатури… :-)

  19. …это даже не обсуждается, без поддержки партноменклатуры не было бы Акта незалежности и прочего…

  20. Prolisok говорит:

    Не факт…

  21. …да, это не просто факт, это реальность…

  22. Prolisok говорит:

    Це реальність, яку бачите тільки Ви….

  23. …это реальность, которая очевидна всем и не требует доказательств…
    Это как солнце на небе днём и как луна на небе ночью… Мы же не задумываемся почему так, мы знаем – таков миропорядок…

    • Борменталь говорит:

      Согласен, Александр. Но это реальность для тех, кто жил в ТЕ времена. Достаточно вспомнить мартовский референдум 1991-го года и его результаты. И если бы не эти кретины со своим ГКЧП, то большой вопрос, появилась бы Украина как государство. А так удельные князьки воспользовались шансом стать князьями. Поэтому смешно слышать, что Украина возникла, в частности, благодаря УПА, а тем более украинским диссидентам.
      При этом нужно отдать должное людям, которые боролись за идею государственности Украины. Но они проиграли.

  24. …очень точно сказано…

  25. snaiper говорит:

    Да,Украина имела пожалуй самые перспективные позиции для развития при развале Союза.Масло видел в ГДР,консервацию-на Диксоне,технику…Что и говорить,Украину знал весь мир.Сейчас тоже знают,только совсем по другому поводу.

    • Prolisok говорит:

      Абсолютно з Вами згоден! І в контексті питання до Кочина і іже з ним: Хто призвів до такої ситуації? Щоб було Вже геть зрозуміло (бо Олександр і компанія не завжди правильно розуміють мої питання): хто керував країною в 90-х роках 20-го століття?

  26. (бо Олександр і компанія не завжди правильно розуміють мої питання)
    =======
    Напомнило фильм «Иван Васильевич меняет профессию»: :)
    -Ваше благородие, а между прочим вы меня неправильно поняли…(режиссёр Якин)
    -Да как же тебя поймёшь коли ты ничего не говоришь…(Иван Васильевич)
    -Житие мое… (режиссёр Якин)
    -Какое житие твое, пёс смердящий, ты посмотри на себя, житие… :) :) :)

  27. …без обид, просто действительно напомнило… :)

  28. Prolisok говорит:

    З цитатами, Олександре, бачу у Вас складося, а як з відповіддю на поставлене питання?

  29. …Ответ: мафия… и националисты…

    • Prolisok говорит:

      Олександре, Ви щойно назвали мафією, крім Президентів Кравчука і Кучми, всю політичну верхівку ПР… Дякую за змістовне уточнення….

  30. …хотя это одно и тоже…

  31. snaiper говорит:

    Националисты…Допустим «Борменталь»-националист.Да в моём положении плевать кто он по убеждениям,меня он интересует как врач. И когда я к нему приползу со своей болячкой,пусть меня сразу лечит,ну и между делом просветит что Тягнибок-это светлое будущее,а Яценюк-пингвин македонский.А будет мной воспринято учение Тягнибока-этого не знает никто. Извините «Борменталь» за использование вашего ника как пособия.

  32. Prolisok говорит:

    І хто ж в оточенні президентів Кравчука і Кучми був націоналістом. «Имя, сестра, имя!» (цитата).

  33. …начнём-с: Юрий Костенко…

  34. Уточняем-с, ПР пришла к власти в 2010 году…а мы ведём речь о 90-х годах…
    Поэтому лютая националистическая мафия и потопила нашу экономику…

  35. Костя, а не вас ли я видел в тусовке «Моя Кировоградщина» в 2010 году за Януковича…
    Признавайтесь, на кого работаете…
    А козачёк то засланный…

  36. Prolisok говорит:

    1,2. З чого Ви зробили висновок, що Костенко і Юхновський є націоналістами чи мафією?
    3. Я мав на увазі не ПР як партійне формквання (доречі більшість в парламенті ПР здобула в 2007 році, погано знаєте історію партії), а людей які на разі є її фінансовою основою, тобто РЕАЛЬНИМИ КЕРІВНИКАМИ. До цього вони так само були спонсорами «За ЄдУ» та інших пропрезидентських Кучимівсько-Януковських проектів.
    Щодо громадської організації «Моя Кіровоградщина». Так кілька разів був. Так, підтримував як регіональний проект. Дія якого поширювалась на територію кіровоградської області. Щойно зрозумів суть пішов в той же день і більше ніколи в організації не з»являвся.
    Щодо «на кого працюєте». Все своє життя працював тільки на українське суспільство та українську державу. Можливо, у власному розумінні.
    А от накого працюєте Ви ми вже всі давно зрозуміли. Скажу відверто, ПР пощастило з таким відданим апологетом «ідеї» «вся власть денежным мешкам из партии регионов». Споіваюсь ви вже дуже скоро розчаруєтесь у своїй сліпій вірі в щирість почуттів верхівки ПР. Хоча, такі як Ви служать до останнього…

  37. Karandash говорит:

    а хоть кто-то помнит о чем шла речь изначально? Пинаете друг друга бестолково (Пролисок и Кочин). Согласна с Борменталем – революции не будет! Никогда! И те же тётеньки, разговор которых Пролисок подслушал, максимум на что способны – обсуждать между собой. И из здесь высказывающихся никто не поедет, страшно! Так что пустая все это болтовня.

  38. Щодо громадської організації «Моя Кіровоградщина». Так кілька разів був. Так, підтримував як регіональний проект.
    =======
    зачем же скромничать? ;)

    • Prolisok говорит:

      Скромність прикрашає людину тільки в тому випадку, якщо вона не має інших чеснот. Ніколи скромним не був. Просто називаю речі своїми іменами.

    • Yaroslav Turchin говорит:

      Саша, Кочин.. сам понимаешь…. национализм национализмом, идеи идеями, а кушать-то хочется :) По поводу же конторы Моцного, то там кормились все кому не лень, потому-то и развалился прогрессивный проект! :(

  39. Все своє життя працював тільки на українське суспільство та українську державу.
    =====
    Приятно видеть такого человека, вернее читать… :) :) :)

  40. Prolisok говорит:

    Я впевнений матимете шанс і побачити.

    • Yaroslav Turchin говорит:

      Щось всі щось роблять, всі працюють, ВОНА працювала, ВІН працював, ВОНИ працювали… а результат такий що, країна яка могла самостійно випустити ракету-носій для ядерної боєголовки, зараз не може елементарно зібрати нормальний автомобіль… результати китайського автопрому, який починав у середині 80-х з велосипедів – це ганьба України, ганьба незалежності і ганьба тим, хто за цю незалежність голосував!
      Знаєте, діти народжуются і ще не вміють ні говорити, ні чути, не бачити! Перше, чого прагне дитина – це їжа! А Ви шановні «патріоти» усі 20 років думали кому б його продатись вигідніше – Європі чи США, а прийшли до того, що Україна стала непотрібна ні однім, ні іншим!
      А тепер замість того, щоб прозвітувать де і як Ви пропили електорат у 90 % населення, Ви корчите з себе Раневскую! Ах сад мой, ах бедный сад мой! Ви обіцяли побудувать незалежну багату Україну! Де?????????!!!!
      Вибачте пересічних громадян не цікавить чому ні! Якщо ні, то не спроможні нічого крім ідей і планів, які мають таке ж значення як утопічні ідеї Томаса Мора! Історія давала патріотам-теоретикам безліч шансів довести свою точку зору не на словах, а на ділі! А Ви ж панове «патріоти» – лише плюндрували цю ідею і довіру людей! Ганьба Вам, за несповнені надії, за брехливі обіцянки, за Вашу неспроможність реалізувати на справах те, що Ви будуєте в своїй голові!

      • Prolisok говорит:

        Ярославе, Ваш емоційний пост адресований мені та іншим хто має подібну зі мною думку? Не за адресою. Якщо ж тим які дійсно «пропили електорат у 90 % населення» то тут я з Вами абсолютно згоден.

  41. Ignatov говорит:

    Пролисок,никогда не спорте с дураками-они опустят вас до своего уровня и победят.

Добавить комментарий