Роботу зі створення концепції розміщення реклами в Кропивницькому необхідно пожвавити.
Про це заявив мер міста Андрій Райкович на апаратній нараді сьогодні, 31 липня, повідомили «УЦ» у прес-службі міськради.
Наразі, за словами міського голови, обласний центр перенасичений бордами, сітілайтами та рекламними вивісками. До того ж не всі вони відповідають архітектурним рішенням.
«Громадськість робить нам справедливі зауваження щодо засилля реклами в місті, – сказав Андрій Райкович. – Історичні будівлі в центрі міста обросли рекламними площинами, тому треба швидше розробляти рекламну концепцію, щоб була зі смаком і підкреслювала архітектуру історичної частини нашого міста».
Ще одне питання, яке Райкович постійно порушує перед підлеглими, – облаштування території міста квітковими клумбами. Очільник міста переконаний, що вхід до кожного кафе, магазину, ресторану має бути охайним та, бажано, уквітчаним.
«Це ж не важко – прикрасити свій заклад. Чи це фешенебельний ресторан, чи маленьке кафе, але вхід можна уквітчати, – зазначив міський голова. – Яким гарним і привабливим стане наше місто, якщо кожен так зробить. Місто одразу перевтілиться».
«Терра Україна»: кропивничан запрошують на серію інтерактивних лекторіїв з історії України...