Центри обслуговування клієнтів ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» продовжують обслуговувати клієнтів у дистанційному режимі. Про це повідомляє пресслужба компанії.
«В Україні поступово послаблюється карантин. Ми слідкуємо за епідеміологічною ситуацією у країні щодня, оскільки для нас безпека клієнтів – пріоритет. Враховуючи поточну ситуацію, компанія прийняла рішення продовжити дистанційне обслуговування клієнтів», – зазначили в компанії.
В Газопостачальній компанії «Нафтогаз України» додали, що із спеціалістами компанії, як і в попередні два місяці, можна зв’язатися за телефоном 0800-215-515 (в робочі дні з 08:00 до 19:00, в суботу – з 09:00 до 19:00). Консультації також можна отримати у чат-боті GASUA в Viber та Telegram (розділ «Допомога»).
Про відновлення роботи центрів обслуговування клієнтів буде повідомлено додатково.
Що робити, якщо ви стали свідком домашнього насильства