
Ознайомитись із роботою модернізованих підрозділів запросили керівництво області та міста, а також представників засобів масової інформації Кропивницького, повідомляє прес-служба мерії.
Презентацію розпочав начальник ГУНП у Кіровоградській області Сергій Кондрашенко. За його словами, поштовхом до реорганізації відділу служби «102» стали нарікання від людей, яким дуже довго доводилось чекати на лінії з’єднання з оператором. За добу працівники кол-центру приймають 800 – 900 викликів, а у святкові дні їх кількість збільшується до тисячі. Після реорганізації та модернізації кількість операторів у кол-центрі збільшилась з чотирьох до восьми осіб, а підрозділ отримав нове обладнання. Приміщення служби «102» відтепер обладнано моніторами, на які виводиться зображення зі стаціонарних камер відеоспостереження, розташованих в обласному центрі. Загалом до системи під’єднано 26 камер, що дає змогу відстежувати ситуацію у місцях масових скупчень людей і оперативно реагувати у випадку фіксації правопорушення.
Щодо ситуаційного центру, то його головні завдання – цілодобовий моніторинг оперативної обстановки, підготовка добових зведень, аналіз кримінальних порушень за часом, місцем, обставинами з метою прийняття управлінських рішень щодо подальшого реагування.
За словами керівника ситуаційного центру Дмитра Касьяненка, крім реагування на звернення громадян, працівники підрозділу також слідкують за ситуацією в місті за допомогою камер відеоспостереження. Такі записи зберігаються тривалий час, що дає змогу працівникам інших правоохоронних органів звертатись до центру, щоб знайти відеодоказ злочину або правопорушення.
Чи буде оплачено “лікарняний”, якщо підприємство у “простої”?