Мер Кропивницького хоче, щоб у місті було менше реклами і більше – квітів

16:16
0
1042
views

Роботу зі створення концепції розміщення реклами в Кропивницькому необхідно пожвавити.

Про це заявив мер міста Андрій Райкович на апаратній нараді сьогодні, 31 липня, повідомили «УЦ» у прес-службі міськради.

Наразі, за словами міського голови, обласний центр перенасичений бордами, сітілайтами та рекламними вивісками. До того ж не всі вони відповідають архітектурним рішенням.

«Громадськість робить нам справедливі зауваження щодо засилля реклами в місті, – сказав Андрій Райкович. – Історичні будівлі в центрі міста обросли рекламними площинами, тому треба швидше розробляти рекламну концепцію, щоб була зі смаком і підкреслювала архітектуру історичної частини нашого міста».

Ще одне питання, яке Райкович постійно порушує перед підлеглими, – облаштування території міста квітковими клумбами. Очільник міста переконаний, що вхід до кожного кафе, магазину, ресторану має бути охайним та, бажано, уквітчаним.

«Це ж не важко – прикрасити свій заклад. Чи це фешенебельний ресторан, чи маленьке кафе, але вхід можна уквітчати, – зазначив міський голова. – Яким гарним і привабливим стане наше місто, якщо кожен так зробить. Місто одразу перевтілиться».