З початком війни наше місто (та й інші) стали «прикрашати» білбордами з нелітературними написами. Певний період це можна було виправдати – деякі вислови стали буквально крилатими, передавали ставлення народу до ворога. Але сьогодні все більше людей закликають замінити матюччя молитвами.
Попереду Великдень – головне християнське свято. Воскресіння Христове – це «перехід від смерті до життя, звільнення людини від тягаря гріхів, перехід людини з рабства гріха і зла до свободи, любові, добра». Кращого приводу оновити білборди й не вигадаєш.
Це треба зробити. Крім того, що матюки бачать діти, нашому народу це не личить. Усі ж чують, як спілкуються між собою російські матері та діти, дружини й чоловіки: мат на маті. Ми не маємо їм уподібнюватися! Ми інші – світліші, мудріші, розумніші.
От що кажуть науковці: «Лихослів’я або лайка, як частина ненормативної лексики, має коріння в релігійних віруваннях людей – звідси і слово “лихослів’я”, за вимову якого мало статися певне лихо, кара Божа». Лиха нам вже вистачить, час зазивати добро.
Редакція «УЦ» виступає з ініціативою до Великодня оновити в області рекламні щити. Сподіваємося на підтримку тих, від кого це залежить. Обома руками «ЗА» вже виступила Ірина Саєнко, «мама» відомого рекламного агентства «Антураж А».
Ветерани та ветеранки можуть отримати знижки на квартплату та плату за...