А на окраїни грошей немає…

13:53
1458
views

Днями мерія Кропивницького провела зразу два потужних інформаційних заходи, присвячених ремонту дорожнього покриття на вулицях обласного центру. 2 липня міський голова в супроводі журналістів проінспектував хід робіт на основних магістралях, а наступного дня результати перевірки прокоментував на прес-конференції директор департаменту ЖКГ міської ради Віктор Кухаренко.

Андрій Райкович побував на вулицях Чорновола та Короленка, де ведуться підготовчі роботи до поточного ремонту, тобто знімається верхній шар старого покриття, упорядковуються ливнева каналізація та люки інженерних комунікацій, яких на проїжджій частині вулиці Чорновола – більше 130 штук. Великі обсяги робіт мають бути виконані й по вулиці Короленка, яка після початку робіт під аркою, в районі заводів «Ельворті» та «Гідросила», стане основною магістраллю для сполучення центру з Новомиколаївкою. Тут будуть застосовуватися технології покриття, як для доріг міжміського сполучення, а для розвантаження вулиці в час пік готуються для пропуску транспорту паралельні до Короленка вулиці Сиваська та Севастопольська. Окрім того, підрядник має можливості вести роботи і в нічний час, так що повністю обмежувати рух доведеться лише для тролейбусів. Їхню тимчасову відсутність на відрізку від аеропорту в напрямку Новомиколаївки буде компенсовано за рахунок автобусів великої місткості. Побував мер і на Соборній площі, де на жвавому перехресті монтується турнікет для безпечного переходу пішоходів.

На прес-конференції Віктор Кухаренко запевнив, що всі заплановані роботи будуть виконані в обумовлені терміни, але навіть така активність дорожників не забезпечує реальної потреби міста в ремонті доріг. Через дефіцит коштів комунальники поки що не можуть здійснити давню мрію – починати заміну інженерних мереж до початку ремонту дороги, а не після його закінчення. Тим не менше, дороги активно ремонтуються, виходячи з можливостей і потреб міста. Однак навіть такими масштабами дорожніх робіт задоволені не всі мешканці Кропивницького, оскільки на деяких окраїнах асфальт востаннє укладався ще за часів СРСР. З цим погодився і В. Кухаренко: «Так склалося, що всі кошти ідуть на основні напрямки, а приватний сектор залишається другорядним. Хотілося б, але бюджетних коштів не вистачає, тому без залучення коштів, в т. ч. уряду чи Світового Банку, не обійтися. Але в цьому випадку потрібно вивчати можливості громади не лише освоювати кредити, але й повертати їх».