Так емоційно на щотижневій апаратній нараді мер прокоментував недостатню оперативність очищення сміттєвих контейнерів і, відповідно, збільшення кількості бруду на вулицях і навіть в Інгулі.
Провину Андрій Райкович покладає на підприємство «Екостайл», керівництво якого не реагує на зауваження, як того вимагає ситуація, і дав розпорядження розпочати роботу над організацією в місті конкурентного середовища шляхом створення комунального підприємства, яке буде спроможним забезпечити якісне прибирання міста. Дісталось і поліції, яка, на думку мера, повинна активніше контролювати ситуацію, у тому числі і з приводу появи несанкціонованого сміттєзвалища поблизу Балашівського залізничного переїзду: «Звертаюсь до Національної поліції в цілому, а ви вже розберіться, як встановити тих негідників, які автомобілями вивозять сміття, і його вітром розносить вздовж залізниці. Це ж в’їзд у наше місто!» До речі, Андрій Райкович, у контексті боротьби зі сміттям, звернув увагу на необхідність термінової розробки конкретних заходів щодо зменшення обігу пластикових упаковок і поліетиленових пакетів і заміни їх на органічні упаковки.
Сміття вздовж залізничних колій – не єдина зона напруги, яка напряму стосується залізниці. Через надмірні апетити керівництва АТ «Укрзалізниця», яке в якості компенсації за тимчасове припинення руху вимагає кілька сотень мільйонів гривень, ускладнюються роботи по розширенню автомобільного шляхопроводу, або арки. Переговори тривають, але мер нагадав, що і в міської громади, на території якої перебуває інфраструктура залізничників, теж можуть бути важелі впливу навіть на таку поважну організацію. Тому сумніватися, що проект буде реалізований, не потрібно, запевнив мер.
З настанням теплої пори року можна підводити й підсумки опалювального сезону. Міський голова оцінив їх у цілому як позитивні, але вкотре наголосив на необхідності термінової підготовки планів по практичному втіленню програми реорганізації системи теплозабезпечення. Причому до розробки проектів теплопостачання за рахунок модульних котелень повинні активно підключитися об’єднання співвласників багатоквартирних будинків і ЖЕО.
З настанням весни активізувалися й роботи по ямковому ремонту дорожнього покриття, які теж потрібно проводити, виходячи з реальних можливостей, але за однієї умови – гарантій якості виконання робіт і використання передових технологій. Якість дорожнього покриття багато в чому залежить і від виконання робіт по заміні мереж водо- та теплопостачання, після яких в асфальті найчастіше й виникають ями чи справжні провали. Така практика ставить під сумнів ефективність проведення капітального ремонту проїжджої частини деяких вулиць.
Одним із напрямків, які планомірно реалізуються в Кропивницькому, є постійне розширення зелених зон. Андрій Райкович, який на вихідних прийняв участь у висадці дерев разом з народним депутатом України Костянтином Яринічем, позитивно оцінив закладку трьох нових скверів: «Я радий, що ми на позитиві висадили 265 саджанців на честь 265-річчя міста. Прошу забезпечити догляд і навіть освітлення, щоб новостворені сквери стали окрасою міста». Нагадаємо, що для саджанців знайшли вільні ділянки на Ковалівці, біля магазину «Океанія» по вулиці Кропивницького та в мікрорайоні Некрасівка.
Рем, Мурка і Моська