Еще немного, еще чуть-чуть

14:05
0
356
views

На сегодняшний день главная точка приложения усилий строителей в Кропивницком находится возле арки, где ведутся последние подготовительные работы перед началом монтажа огромной трубы. Обе части трубы диаметром более 5 метров уже смонтированы и ждут момента, когда на две недели прекратится движение по железнодорожной ветке над аркой. О том, что сделано и что предстоит сделать, нам рассказал непосредственно на объекте директор предприятия «Кронос-лидер» Андрей Жила:

– На даний момент закінчено всі підготовчі роботи, тобто зроблено все, що ми мали зробити до «вікна». Перша колія, яка прокладена над аркою, буде демонтуватися 30 травня, о 6-й ранку. 31-го, і теж о 6-й ранку, буде демонтуватися друга колія. Коли ми розберемо колії, негайно почнемо вибирати грунт із залізничного насипу. Після того як насип повністю приберемо, почнеться інший етап.

Готуючись до «вікна», ми зробили все, що могли, – зняли грунт, доки досягли рівня безпечного відкосу, більше – не можна. Коли колії демонтують, весь масив грунту, який ви бачите під коліями поряд зі старою аркою, буде знято, але й це не все, бо ми будемо робити по всій довжині конструкції заглиблення для облаштування так званої подушки. Ми заглиблюємося на один метр 30 сантиметрів, робимо подушку під трубу, потім на подушку кладуться залізобетонні блоки та рейки, по яким за допомогою лебідок на підготовлене місце заводиться 70-тонна конструкція труби. Зараз вона складається з двох частин. Друга частина буде пристикована пізніше.

На все про все в нас буде 13 днів. Це досить складно, бо для міцної основи місце під трубою потрібно бетонувати, причому не за один раз, а шарами – по 20 см. Там швидко не поженеш. Потім пустоту навколо труби будемо засипати. На те, щоб затягнути трубу на місце, в принципі, потрібно не так багато часу, але терміни дуже стислі – з моменту прориття залізничного насипу, встановлення труби і до закінчення робіт у нас є 13 днів. Це складно, бо такого ще ніхто не робив, іншими словами, ніхто такі труби на місце на платформах не встановлював, і в такий короткий проміжок часу не формував новий залізничний насип. Але будемо намагатися, у нас люди будуть працювати в три зміни.

Я не так висловився, ми не те що будемо намагатися, ми зробимо – інших варіантів у нас просто немає. У нас для роботи все є, з боку керівництва міста й спеціалістів маємо не лише щоденний контроль, але й підтримку. На час вікна тут буде працювати близько 60-ти чоловік. 30-го числа – початок.

Фото Павла Волошина, «УЦ».