Міський голова Кропивницького Андрій Райкович покликав на розмову містян, незадоволених роботою міських перевезень, сьогодні, 3 травня.
Про це «УЦ» повідомили у прес-службі мерії.
На зустріч прийшли також керівники транспортних підприємств та водії, поведінка яких неодноразово викликала обурення у пасажирів.
Один зі скаржників, Василь Умрихін, який постійно користується послугами маршруту №104, заявив, що постійні проблеми має з одним із керманичів. Відзначив його нетактовність, нечемність, та схильність часто ображати пасажирів. Представник підприємства «Паритет-Сервіс» Василь Білобородов вибачився перед чоловіком за свого працівника та запропонував разом поїхати на підприємство, щоб знайти водія і провести з ним виховну бесіду.
Ще одна кропивничанка поскардилася на роботу водія ПП «Укравтоівест». За її словами, той часто не хоче зупинятись на вимогу, лається та виганяє з маршрутки. Водій, якого жінка звинувачувала, був на зустрічі та переконував, що нічого такого не робив. Представник підприємства Роман Данов пообіцяв втрутитись в ситуацію і попрацювати з працівниками, аби таких випадків більше не було.
На те, що ситуація не повторюватиметься, розраховує й Андрій Райкович.
«Люди вже не перший раз скаржаться на роботу водіїв. І на «Гарячу лінію» телефонують, і в соцмережах пишуть, – сказав мер. – Мені соромно перед ними. Давайте налагоджуйте роботу так, щоб перевезення були якісні, щоб маршрутні таксі їздили за графіком, і не дай Боже ображати людей! Це взагалі неприпустимо! Я сподіваюся, що прийде час, коли я вас хвалитиму за роботу, а не лекції читатиму. Поверніться, будь ласка, обличчям до людей і працюйте нормально».
Перевізники та водії пообіцяли всі недоліки у своїй роботі виправити.
«Терра Україна»: кропивничан запрошують на серію інтерактивних лекторіїв з історії України...